Poslední aktualizace: 20. července 2020
Na základě ustanovení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, poskytuje společnost Europower na zboží záruku odpovídající záruční době 24 měsíců ode dne převzetí zboží zákazníkem.
Dokladem potvrzujícím poskytnuté ručení je daňový doklad, např. faktura.
Zákazník je povinen upozornit na vadu – uvést popis vady na zboží, která je důvodem reklamace.
Záruka se nevztahuje na závady způsobené nesprávným zacházením, neodborným a nevhodným zacházením / používáním / manipulací / instalací.
Nevztahuje se ani na vady způsobené zacházením, které je v rozporu s pokyny uvedenými v návodu k obsluze nebo v návodu k použití, pokud je společnost Europower poskytla.
V záruční době vám vyměníme vadné/chybné zboží v rámci naší „Podmínky používání a prodeje„. Podrobnosti naleznete v části „6. Záruční podmínky“ a „7. Ukončení smlouvy ze strany spotřebitele“.
* Pokud zboží patří do kategorie spotřebního zboží, nepřijímáme vrácení a výměnu dílu, pokud je použitý/opotřebovaný.
Spotřební materiál zahrnuje:
Čepele, Šrouby, Kácecí klíny, Převodovky, Šrouby, Kola, Šnekové převody.
Pro koncového zákazníka (dále jen „Kupující„)
Zaručené vrácení peněz do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží.
Společnost Europower umožňuje kupujícímu vypovědět smlouvu vyplněním a odesláním vzorovéhoformuláře „Výpověď smlouvy(ENG)“.
Podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má kupující právo bez udání důvodu odstoupit od kupní smlouvy (např. vrátit peníze), a to do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží.
Pokud se kupující rozhodne toto právo uplatnit, musí nejpozději do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží zaslat společnosti Europower e-mailem přiložené oznámení o ukončení smlouvy aformulář pro ukončení smlouvy (ENG) .
* Společnost Europower má nárok pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží.
* Kupující není oprávněn odstoupit od smlouvy v případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku, zejména pokud jde o zboží upravené pro kupujícího nebo podle pokynů kupujícího.
Pro firemní / podnikové zákazníky
Pro další postup vrácení a refundace nás prosím kontaktujte.
Krok k vrácení zboží (Host)
- Pošlete e-mail na adresu sales@europower-parts.cz včetně následujících informací:
- Důvody pro vrácení / refundaci
- Skenování balicího seznamu (volitelné)
- Výpovědní formulář (ENG)
- Vyčkejte na potvrzení od servisního týmu společnosti Europower.
- Po obdržení odpovědi zašlete zboží zpět na následující adresu doporučenou zásilkou, nejlépe v původním obalu.
Europower Industries s.r.o.
Bečovská 1511
104 00 Praha 22
Tel: +420 272 700 690
Krok pro vrácení zboží (Člen – koncový zákazník)
- Přihlásit se – Informace o profilu – Zvláštní požadavek
- Vyplňte „Invoice no.“ a „Product no.“.
- V sekci „Ostatní“ zadejte „Vrátit“ nebo „Vrátit“.
- V sekci „Obsah“ nám laskavě sdělte důvod, proč chcete zboží vrátit/vrátit peníze.
- Vyčkejte na potvrzení od servisního týmu společnosti Europower.
- Po obdržení odpovědi zašlete zboží zpět na následující adresu doporučenou zásilkou, nejlépe v původním obalu.
Europower Industries s.r.o.
Bečovská 1511
104 00 Praha 22
Tel: +420 272 700 690